miercuri, 21 noiembrie 2012

"Zori de zi" si planuri de weekend *Yey!*

 Acum o saptamana am mers la mall si am vazut finala epica a seriei "Amurg". Cum a fost? Pai... aglomerat, desigur! A, da. Voi vorbeati despre film. Mi-a placut, desi nu sunt un fan Twilight (m-am oprit la a doua carte si nici macar n-am vazut filmele in ordine ).
 Bella in sfarsit are o viata fericita de vampirita impreuna cu sotul si fiica ei. Si niste vampiri charaghiosi ii ataca, iar zvarcolacii sunt de partea lor. Tam-tam-taaam! Suspans, nu?! Oricum, vi-l recomand. Totul mi-a placut in afara de CGI-ul ala pe care l-au folosit pentru Reneesme si lupi.

O da, oare cine o sa castige?!?!?
 
In rest, abia astept weekendul! De ce? Pentru ca in Bucuresti, la Romexpo, este Gaudeamus. Visul oricarui soricel de biblioteca. Abia asteept!
 
Asa ca v-am Mitrumanit si pe ziua de azi. Keep calm and blog on. Peace!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu